20;09

Orkar inte skriva, återkommer imorgon (a), puss!



Hur fint? I'll be back ;D

21;51

Hej hej :)

Har varit en riktigt händelsefull dag idag, noot ;p , men endå, har faktiks suttit i solen en liten stund, och såg en getting, haha  ;b, lite tidigt?

ska snart gå och lägga mej, så tänkte bara säga godnatt :), ska till skolan imorn, slutar 11.40 och sen halv 2 ska jag klippa mej, hihi (a), hatar att klippa mej, men guess what, det behövs, verkligen ;b
 god natt!!


Onsdag

Godmorgon! :)

Är hemma idag med, vaknade upp med huvudvärk vid 6, så bestämmde att jag skulle vara hemma och somnade om och vaknade 8.
men hade bara en lektion idag och dt är varmkök i ca 6 timmar, tror inte jag skulle orkat stå så länge och så är det inte speciellt bra att vara i köket när man inte är helt okey (;

åt frukost för kanske 40 minuter sen nu, och nu sitter jag här, tänkte sitta här en stund till sen göra kaffe och sätta mej i soffan och se på film eller något (;

i måndags såg jag på Carlitos way, rise to power och igår såg jag Border town ( tror dom hette så iaf (a) ) tror även båda var baserade på verkliga händelser ;p, iaf den andra, men fick för mej att båda var d (a)? båda var iaf bra, men har sett border town förut, och den är hemsk :/

skriver senare! Njut av vädret ;), dt ska jag göra, dock här innefrån men iaf :)

RSS 2.0