22;45 sen outfit

Hej! :) Försökte skriva imorse men det gick inte att publicera och så försvan hela inlägget, jippi ;b
Vaknade 8 imorse, haha, men gick och la mej vid halv 10 igår så det var inte så konstig ;p
Mådde inte alls bra igår ( därför jag inte har skrivit ) började med att jag kände mej trött och svag på jumpan sen på bussen hem blev jag åksjuk och trodde att jag skulle dö ;b kom hem halv 4, gick och la mej på en gång och sov i 2,5 timmar, då gick jag upp och åt middag sen mådde jag mycket bättre :) men sen i morse när jag vaknade var jag förskyld och hade ont i halsen ;o, suck, kommer säkert bli sjuk och det orkar jag inte med :/

jaja,nu ska jag sluta klaga :),  idag har jag varit i solna med mina systrar och shoppat lite, hittade ett linne och hårtabletter, haha inte så där jätte intressant men iaf något :) 

 


















Tee- H&M (against aids)
jeans ( tights) vero moda

18;03

Hej igen :) Har precis ätit middag, kyckling med nudlar och fetaost/advokado sallad, riktigt gott!
Åkte till biblioteket ( mamma sjusade mej (a) ) men så klart hade dom Ingen av böckerna, sjukt drygt ;/
får leta efter någon av dom imorgon i skolan, om jag hinner innan lektionen.. (a)
Nu ska jag träffa en kompis och senare träna,
skriver nog senare, annars får ni ha en bra kväll :)!


föresten längtar jag tills värmen, någon annan som gör ;p ?

15 januari :)

Hej hej :)
Slutade skolan runt 20 över 11, hur skönt som helst ;b åkte hem och bakade bröd och åt det till lunch :)

Grymt kallt ute idag, uuw, jag orkar inte med kylan :/, tråkigt väder, man vill inte ens gå ut och så orkar jag inte klä mej snyggt ;b sätter på mej myskläder varje dag nu, tråkigt, men jag orkar inte gå runt och frysa ;p

Måste gå ner till centrum och låna en bok på biblioteket, en bok på engelska, ska läsa den i skolan, haha det går nog jätte bra ;), tänkte vänta tills mamma slutar och fråga om hon kan sjusa mej, inte för att det är långt att gå, men kallt (a)


halv 8 (;

Hallå hallå ;)
Åt middag för en stund sen, fisk, potatis och keso, gott gott :)!
Ska snart se på top model, tror jag, tyckte min syster sa att det var make over idag ;b haha det är roligaste typ, men jag har missat alla avsnitt förutom några enstaka, så vet inte om jag orkar kolla ;p
Men nu ska jag iaf träna en stund, kanske skriver ett inlägg lite senare om jag hinner, annars får ni ha en bra kväll!:)


Här är föresten skorna som jag skulle visa bild på ;b, bättre sent än aldrig, right? :D


Onsdag

Hejsan :)
Hann inte skriva igår eller förgår, hade ett arbete i matte som skulle vara inlämnat senast igår annars skulle man få ig varning i matten, så jag har jobbat med det, så därför har jag inte skrivit här, :)

Idag har jag bara haft en lektion, Servering, började 10 och slutade halv 3, var rätt mycket folk i restaurangen idag, roligare då och tiden går hur fort som helst, bara städningen efter som är jobbig ;b

Fick föresten ett armband av pappa idag :), tyckte det var jätte sött :p
Lägger in bilder på halva ''outfiten'' också, har pyamasbyxor på mej, haha, böt när jag kom hem från skolan, men det är så kallt här inne och så är det förstås mycket mysigare med pyamas (A)
Fotat med mobilkameran så inte så bra bilder, men dom får duga :)




Tee, Gina tricot
Kofta,H&M


18:30

Hejsan :)
Har nys ätit middag, ost och skink paj, hur gott som helst ;b
har inte gjort mycket alls idag, liggit i soffan och tyckt synd om mej själv, typ ;b haha nej inte deräkt ..

Har faktiskt varit ute och gått lite :), fast det var inget vidare väder ;), nu tänkte jag ta bild på skorna och resten som jag köpte igår, skulle jue visa igår, men jag somnade så tidigt så dt hann jag ju inte med.. (a) ;)


Beyonce - Halo

Godmorgon

Godmorogn :) 

 Hann inte skriva igår kväll, vi kom hem senare än jag trodde, kollade på film och gick och la mej tidigt, hade jätte ont i munen ( en tand håller på att komma ;b) så orkade inte göra något, och inatt har jag vaknat flera gånger, och fått gå och hämta värktabletter för att det gör så ont, ursh hoppas det är borta imorgon för då ska vi servera och så går vi i skolan från kl 8.15 till 16.45 (!)
jaja, har ingen aning vad jag ska göra idag, träffa en kompis om jag orkar och hoppas ''tandvärken'' går över ;b


Lördag

Hejsan :), det var länge sen, har inte haft tid/orkat eller velat skriva, men jag ska såklart inte sluta :)
Nu är jag back in business ;) haha typ iaf (a)


Har precis varit ute och gått i en timma, skönt faktiskt, bara gå  och lyssna på musik , kallt men man blir varm efter ett tag så det är helt okey ;p, snart ska vi åka till min storesyter och äta middag, hört att det blir pasta och lax (a) jag älskar lax, bara det inte är massa saker på det ;b

Har föresten varit och handlat med mina familj idag, och jag har köpt världens finaste skor! såå fina(aa) ska visa senare, men nu måste jag göra mej klar för vi ska åka (a) men jag skriver senare ;), Pusshej!




haha bild från julafton på mej ;b

Gott nytt år!

Gott Nytt år!
Hoppas 2009 blir bäst! puss <3


RSS 2.0