Lördag 20/6

Hallå ;) Haft en bra helg? Inte för den är slut, men tycker att det känns som söndag, ;p

Chill kvällen i torsdags blev lyckad och jag kom inte hem förens vid halv 4, vaknade upp kvart i 9 dagen därpå, och i fredags åkte jag till min moster&hennes man. Åt och umgicks lite med släkt, sen sjussade min kusin hem mig vid 4, tränade och åt, sedan åkte jag hem till Jullan, först var vi hos hennes grannar, och sen drog vi vidare till henne :) haha vad vi hade för oss vet jag inte riktigt, men kul vare, haha :p

Idag mår jag så där, men ska inte klaga :) Har förövrigt ätit grymt mkt glass idag, och nu mår jag jätte illa, tror jag är över känslig mot laktos?, uuuw, jag som är galen i mjölk ´:(

Har inga planer för ikväll, får se om jag hittar på ngt :), vad ska ni ha för er? puss!


Bild från början av kvällen :), mina favoriter <3

18 juni

Heejsan !

Har varit och jobbat idag, 9-14, jobbigt, men tiden gick rätt fort så helt ok :), nu har jag dock grymt ont i axlarna, men men det går nog snart över. Ikväll ska jag troligtvist träffa lite kompisar och ha chill kväll, rätt mys.
Ojuste, skrev att jag skulle vara i Usa från 24 juli- 17 juli, menar jue såklart agusti, haha ;b!
Fick förövrigt hem ett par adidas shorts i början av veckan, jätte söta! väntar nu på dom andra, men dom kommer jue aldrig, och dom ska vara skickade( sedan en vecka tillbax) , uuw sur jag blir.

Ajja, har inte mycket alls att säga just nu, är sjukt seg.
Pusshej


Söndag

Hallå hallå :)
Ska strax dra iväg och jobba ( som jag verkligen Inte har lust med ;b), men tänkte skriva lite innan ;p

Åkte inte till adidas outlet idag, men kanske på fredag ;p men var en snabbis i täby istället, dom har typ en stor marknad där på helgerna, så pappa köpte 30 dvd filmer, haha ;b
Många bra filmer iaf!

Och imogon är det skola igen, känns konstigt, då vi varit lediga från i torsdags ;b, men nu går vi bara fyra dagar, sen är det slut ;)
Grymt härligt, och nu har vi bokat biljetterna till Kalifornien/L.A :D åker 24 juli och kommer hem 17 juli, galet, fast just nu känns det långt borta, som om det inte är verkligt, haha ;D

ajja nu ska jag åka iväg och jobba, måste spara pengar! ;p
Pusshej!

New start, 06/06/09!

Hallå där! Har inte skrivit på grymt länge, av olika anledningar, men nu när jag inte har skrivit på länge så känner jag faktikst att jag vill börja igen, haha :)

Igår fyllde jag faktikst år, 17 år, galet fort det går asso, känns helt fel att jag blir 18 nästa år!?
 Nej, nej jag är fortfarande 15, :P, haha känns som det ibland iaf,  ;b
Hahah anyway, idag firade jag iaf min födelsedag, och nu är jag sjukt mätt, har ätit hur mycket smörgåstårta och jordgubbar som helst :) Tack före en lyckad dag, <3!

Har inte några speciella planer för imorgon, tror jag ska jobba, men än vet jag inte riktigt :), annars kanske jag drar till adidas outlet i hamarbysjöstad, lääänge sedan jag var där :)

Jaja, skriver kanske senare, men nu ska jag kolla hur det går i Sverige-Danmark :)
Pusshej!

RSS 2.0