mandag :)

Nu ar klockan snart elva har :) Vaknade vid 7, lite innan, at frukost med David, toast & poshed agg, frukt,kaffe & juice :) Har hunnit springa och dusha ocksa. idag sa David at tdet skulle bli sol, de hade sakt dt pa nyheterna iaf :) Hoppas dt! Tror inte vi ska gora ngt speciellt idag, blir val stranden, Om d blir battre vader och sen inget speciellt. till middag skulle vi fa spaghetti & kottbullar, haha far se hur d smackar ;) puss

Söndag

Vaknade vid 20 över fem i morse och kunde inte somna om. Drack kaffe och sen at jag frukost, sen nar David vaknade hjalpte jag han göra smörgsar som han skulle ha pa nagon event ;) Sen drog jag ut och sprang, dushade, at lite frukt och senare gick jag,Bianca & Alex till Target. Tog typ 25 minuter att ga, men vi hittade iaf ;) Hittade 5 par trosor och ett par skor (: Target ar en stor affar som har typ allting och sa ar dt ganska billigt.

Idag har solen inte varit framme alls och det har varit ganska kallt sa nar Huw kom hem senare akte vi till gallerian, köpte ett par converse, shorts, en tröja och ett armband. Vi var inne pa forever 21 och dar har dom hur mkt fina saker som helst & det ar jatte billigt. Man blir helt galen nar man kommer in dar xd haha, men man behöver mer tid för att ga runt dar.

Till middag hjalpte jag Huw med middagen, det blev lax, stora rakor, fullkornsris, sallad & stekta gronsaker. Blev jatte gott & nu har jag ont i magen for jag har atit för mkt, haha xd

Jag orkar inte kopiera alla bokstaver sa darför blir det bara ö;n. annars hade det har tagit gaaalet lange att skriva :)

california here we come

Flyget igår var försenat ca 4-5 timmar, dryygt. satt på flygplatsen och gjorde ingenting alls, forsokte sova, men det gick inge vidare. Kom iaf fram vid 11 igår tror jag, då åkte vi direkt hem och gick och la oss :) sov faktikst jatte bra, vaknade bara 1 gång i natt.

Gick upp vid 20 over 6 imorse och då hade jag redan luggit vaken ett bra tag, xd drack kaffe och sen åt frukost, fruktsallad(jordgubbar,banan,blåbar,persika, nektarin och körsbar), ägg & macka. mums! efter frukost drog jag ut & sprang, dushade och sen drog vi iväg pa en marknad. jatte billigt och fina saker dar. hittade bland annat en klänning, en playsiut, 3 trojor, smycken och en sak till Ellen ;). hihih du kommer älska den (a)

Nar vi kom hem at jag och sen drog vi ner till strande, lag dar en stund, ganska blasigt :) sen gick jag en promenad med bianca och nu ar det middag, asiatiskt :) pusspuss!

vardag

den blommiga lång klänningen kom idag. underbart fin är den, helt nöjd. sitter jätte bra också :) trodde inte jag skulle hinna få den innan jag åkte. nu är det bara jackan jag väntar på, men den kommer nog tidigast imorgon och då har jag ju redan åkt. :)

sitter och dricker juice nu, & kollar lite på MTV, har försökt packa lite också, men går så där. jag hatar att packa, blir alltid att man glömmer ngt, eller tar med massor som man inte behöver. mammas kompis med barn var här, vi fikade. mysigt. fick presentkort och ljushängare, stort tack! (:

Har varit på tre affärer(två av dom på väg från gymmet) & letat ansikts rengöring. men den finns inte ååh. bara den som funkar på min hy xd haha vet att den finns på apoteket iaf, men trodde faktikst den skulle finnas på willys :)

nej nu maler jag bara på, inget intressant att skriva. puss!

skolavslutning

Gick upp vid åtta imorse, men vaknade många gånger innan det. åt frukost, fixade mig och vid tio var jag i skolan. vi fick jordgubbar och glass och så pratade vår lärare. var väl klara typ halv elva. då slutade vi ;b haha inte lång dag alls och kändes ganska så onödigt, men nu har jag iaf sommarlov! härligt :)

nu sitter jag och äter lunch, gick förbi mamma på jobbet på vägen hem och köpte två tidingar och så köpte hon sofis mode till mig (: så nu har jag lite att läsa på flyget, hoppas bara jag kan sova en del.

Mammas kompis kommer kanske hit senare idag, hon ville fira mej. så blir nog lite fika. måste köpa ansiktrengöring, har varit slut en vecka och jag har inte köpt ngn ny än. får jag inte glömma. sen ska jag till gymmet om en stund och av aktivera mitt kort, kanske gymma om jag hinner? och ikväll ska jag träffa lite vänner.

Fotboll och mat

Kom hem från fotbollen för ett tag sen. körde konditions pass idag. uppvärming med joggning & doppboll, sen intervaller följt av ännu mera intervaller och sen lite joggning på slutet. ganska jobbig träning, men kul! min sista träning innan usa, känns så där, kommer sakna både laget och fotbollen. Får köra lite på stranden haha ;) nej men lite fotboll blir det nog.

nu sitter jag och äter, knäckebröd, ägg och te. inte illa. inte alls. Ska strax ta den bärbara datorn innan min syster snor den xd, haha. imorgon blir det skolavslutning och  sen många ärenden efter det. tiden räcker som sakt inte till, men men, vi kör in på natten om så behövs ;)

Hälsade på mormor & morfar idag, och rosie såklart, saknat dom :) bjöds på kaffe och skorpor, alltid gott!
puss och godnatt!

jag har så mycket jag vill säga dig

ord jag vill ha sakt. tankar som jag så gärna vill dela. känslor som jag vill yttra. saker jag vill att du ska veta. men jag finner inga ord, jag delar inte mina tankar och jag låter dig inte få veta.
för jag har inte sakt det. inte rakt ut. jag försöker visa, men vet inte om du förstår.
rädd för att gå helt ut, visa allt, berätta för dig. vill inte bli stött, vill inte bli sårad.
jag har så mycket jag vill säga dig, ord som jag önskar kom ut ur min mun. ord som jag verkligen vill att du ska höra. så att du får veta hur jag känner. hur jag känner för dig.

nickie

June

Länge sen sist. Har hunnit fylla år, gjort det sista i skolan, (nu är jag äntligen godkänd i alla ämen, känns bra!) och i övermorgon åker jag till kalifornien. Tiden räcker inte till, det går fort.

Igår fick jag veta att jag låg risigt till i körkortsteori, och idag sätts betygen. hur sjukt? fick nästan panik.  känns bättre nu när det är fixat iaf! men nu börjar jag bli nervös för resan ist. haha. men det ska bli sjukt kul och jag längtar! Ska försöka blogga ordentligt medans jag är där. vi får se hur d går ;D!

Har även i det sista hittat klänningen och jackan som jag har letat galet efter. Jackan köpte jag förut, men den var för stor så den fick lämnas tebax, och klänningen tog slut på än gång så den fick jag inte tag på. hur glad som helst. men de hinner dock inte komma innan usa, men men, det kan jag stå ut med :)