I got a feeling

Har precis dushat och innan des hade jag fotbollsträning, ca 15.10- 16.30, Gick bra & var galet kul! :D
Skulle egentligen ha träning vid halv ett till två, men ett annat lag hade träningsmatch då :)
Så hann gymma imorse med Katja, kändes as skönt& gick bra!
Juste, fick min träningsoverall och bag, inneträningskläder& strumpor, fina var dom :)
 Nu sitter jag här och väntar på middag, hemma gjord kyckling sallad!
inte illa, inte alls :)

Ha en bra dag& kväll, pusshej!



haha, bild från efter träningen förra veckan xd


natti natti :)

Började halv nio imorse, med bild, gick rätt segt. sen hade jag servering,
hur mycket gäster som helst, men gick bra :)
Sen vid kvart i tre hade jag körkortsteori, gick okey.
Var hemma vid fem, åt middag och tog kvart över 6 tåget.
Skulle prova dansafro med katja, men det var galeet tråkigt,
så vi drog efter typ 10 minuter. haha
lekte lite i gymmet, åkte hem& åt.

min dag, lite halvt seg men okey! Härligt väder& ingen huvudvärk :D

pusshej


Måndag.

Började skolan vid 10 imorse.
Idrott hade vi då, gymmade och pratade betyg. Lite uppvärmning hade vi med en lärarkandidat. 
hoppas på mvg i idrott, enda ämnet jag har en liten chans att få det typ. :)

Sista lektionen hade vi diet&matlärningskunskap(?), 
och då åkte vi till Hötorgshallen och letade efter vegetarisk mat.
Ganska okey dag, förutom att den var rätt seeg& hade huvudvärk hela dan.

Men häärligt väder, så alltid något! :)
Nu har jag precis färgat håret, men satt lite länge, så just nu ser det rött ut, fuck. hoppas det ser bättre ut torrt.
Träningen idag gick bra, sprang och gjorde lite benövningar och intervaller. Inte många på träningen tyvärr!
Men kuul iaf :)

Nu ska jag strax sova, så säger Godnatt!



amazing.

Härligt väder idag, härlig dag! :)

Vaknade vid nio imosre, åt frukost, satt vid datorn en stund, dushade och så. Sen drog jag,katja och carre till Hornstull och tränade Thaiboxning, jätte kul faktikst!
Kom hem vid tre, åt en snabb lunch, och sen drog jag ut och sprang, 25 minuter. Skönt, länge sen sist!

Nu sitter jag med laptopen, utanför dörren i solen, lää här, så blåser ingenting, hur skönt som helst. Bara njuter, helt underbart!



Lets put the bad stuff behind, cuz u wasting time.

Okej, träningen gick riktigt illa idag. Första uteträningen och den rent ut sakt sög.
ursh, tror aldrig det gått så här dåligt, har varit in a bad mood all day.
men nej, nu drar jag ut, imorgon är en ny dag. Snart är jag glad.
puss, ha det bäst!

Good night

Ska strax gå och lägga mig, är hur trött som helst., 
Känns som dagen har varit galet lång, men är för trött för att skriva nu.
Men skriver nog imorn,puss!

Känslor

känslor.
Miljontals. snurrar runt i kroppen. ibland blir jag galen.
ibland vill jag inte känna. vill ha ett hjärta av sten, vara känslokall. inte känna någonting alls.
vill inte bli sårad, vill inte fälla en massa tårar.

visst vill jag kunna le och känna, men inte känslor som gör att jag vill vända om.
jag vet inte hur folk kan ställa sig upp efter så många fall.
jag tror inte att jag kommer orka.
vet inte om jag är stark nog . vet inte om jag har kraften, att stå imot alla känslor man blir prövad på genom livet.
vet inte vad jag har att vänta, vet inte om jag behöver kämpa.


Men om jag tänker tvärtom.
Att jag aldrig någonsin skulle få känna, känslor som glädje, kärlek och hop.
ett liv helt utan känslor, skulle krossa mig, förstöra mig.
Skulle göra mitt liv totalt ovärt att leva.
Då bär jag hellre med mig de bördorna som kommer med livet.
kanske kommer de svalna en dag, bli lättare att bära, bli lättare att färdas med.

känslor. miljontals. snurrar runt i min kropp, och jag vet att jag har många mer att vänta.många mer att leva med.


God morgon !

God morgon :)
Vaknade vid 20 över nio idag, så har ätit frukost & dushat, nu väntar jag på att kaffet ska bli klart, :)

Igår var jag och gymmade med Tomas&David, eller..  jag vissade vart det låg, haha. xd
Träffade Katja vid halv åtta, gick runt i bro & pratade, myys!
Sen gick vi direkt till fotbollen, som gick galet bra! kuul :)
Kom tre nya som skulle börja också, alltid kul.

Härligt väder idag iaf, tillskillnad från igår ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men tror det blir lite fotboll ute, yeaah :)
är på shopping humör också, hah xd

Nej men nu är kaffet klart, kanske skriver senare, Annars ha en fin dag!
puuss



I swear I've seen your face before

Tisdag morgon
vaknade vid 20 över 8 imorse, hade inte tagit ner rullgardinen helt så vaknade av solen,
häärligt! Nu har jag precis ätit frukost, fruktsallad& kaffe, Hur bra? :D

Igår var jag och gymmade & sen på kvällen hade jag och Katja gjort middag och hade två kompisar här. Åt lasagne & fruktsallad, lyckat blev d iaf :)
Skiitväder var d igår också, snöstorm typ, men på kvällen var typ all snö som hade kommit borta.

Har inga planer för idag, men tänkte iaf dra & gymma om en stund, hoppade över fotbollsträningen igår (hade gäster då) så får väl ta igen dt idag ;)

Ajja, ni får ha en fin dag! Puss


Fredag!

Glad påsk :)!

Gick upp vid nio idag, åt frukost och nu sitter jag här, ska dusha snart!
Solen lyser idag, äntligen!

Igår var jag hemma från skolan, försov mig och kände mig sjukt trött, så somnade om. Skönt att bara vara hemma och vila iaf, fast dagen gick galet seegt.
Kvällen var iaf kul, jag & Katja drog hem till två kompisar och spelade tvspel, haha ;b
Kom hem vid ett typ och gick och la mig direkt.

Idag så kommer släkten från pappas sida, ska väl äta och så :)
Tag sen man träffade dom, så kul d!

Imorgon har jag träning, sen ska jag vidare till mormor&morfar och sen blir det kanske bowling.
Vi får se, men nu ska jag iaf börja göra mig klar :)
pusshej!


RSS 2.0