Snart 7

Har precis ätit middag, det var gott :)
Idag vaknade jag tidigt, gick upp och åt frukost & drack te, brukar aldrig dricka det, men det här var faktikst rätt gott.
Vid kvart i 11 åkte jag och lil'sis till Jakobsberg och kollade runt, köpte en tröja,rakgel och en jacka. Efter det har jag tränat ( äntligen!) har varit sjuk, så det är första gången på en vecka. Har gjort slingor på min syster också, men det är fortfrande blött så svårt att se, men det blev nog bra! :) Kom på att jag inte har ngra bilder på mitt korta hår, fast det är nog ifs för att jag inte vant mig/ tycker inte riktigt om det, ;b


Grattis till lilla Julia på 17årsdagen idag ! <3


22.55

Vaknade 10.20 imorse, 10.20? JAG?! haha, jag sover Aldrig länge.

Gick upp, dushade, gjorde pannkakor med hallon till frukost/lunch, mums!
Sen kom mamma hem från jobbet typ tio över tolv, och vid halv ett åkte vi till mediamarkt, hämtade ut kort från USA, åkte vidare till skopunkten där min lilsyster skulle leta skor, hon hittade dock inga och vi åkte vidare till IKEA. Där gick vi runt och sen tog vi en fika. Köpte faktiskt tallrikar,skålar, ljus och ''grytlappar'' ;)

På vägen hem fick vi lust att åka till mormorochmorfar, så ditt åkte vi, myste med Rosy och fikade igen, sen kom vi hem vid 5. sen har jag hunnit äta middag, kollat på OC, träffat några kompisar och ätit igen, och nu sitter jag här! är forfrande sjuk också, men det börjar bli bättre, nu är jag helt galet slut och skulle egentligen vilja ligga i min säng, men orkar inte borsta tänderna och ta bort sminket, inte än... haha segis.

Har iaf haft en bra dag och hoppas ni också har haft det (:

 


haha, bilder som togs för några dagar sen. Föresten har jag klippt av mitt hår.... :/

lördag

Idag har jag jobbat, 9.00 - 15.30, trodde det skulle vara as lungt, men nejnej, hur mycket folk som helst, var trött och på halv bra humör. Tiden gick as segt, den som annars alltid brukar gå så fort. När jag skulle åka hem så gick tågen bara till kungsängen, kul, hade ingen lust alls att åka bussen, men världens sötaste mamma kom och hämtade mig :) Tack!

Imorgon tänkte jag kanske åka till ikea, men det beror på, ska iaf iväg och dansa, street och dancehall, ska bli as kul ;)

Ikväll händer nog ingenting, är galet slut, kanske drar ut och springer, vi får se, ha en bra kväll iaf! :)

Måndag

Huvudvärk suger, och när huvudvärkstabbletterna inte hjälper, då är det ju bara underbart, hu?

Har varit allmänt seg och trött idag, men hade sovmorgon så jag är glad,
på dieten lagade vi lactosfri mat, blev plättar, våfflor, vanilj&blåbärs glass och köttbullar och macaroner, gott!
Ska snart följa med mamma till willys, finns nästan inget ätbart här hemma, nja men det börjar bli lite tomt i kylen ;)
Var jätte kul på idrotten idag, körde styrka, och det kändes, mina ben blev som spagetthi ;)
Men men, ska nog dra när som helst!


4 oktober

Idag har jag jobbat, väldigt få gäster, men kul endå faktiskt, kan nog bero på sällskapet :)!
Jobbade 10.30-15.00, sen gick jag och lämnade tebax en tröja på H&M, har användt den En gång och den är redan galet nopprig.. irreterad man blir, för det var en jätte söt kofta, men köpte en annan istället, en mysig stor, rosa, :)

Kom hem vid halv 5, och nu har jag nys ätit middag, försökt öva lite till min redovisning om en konstnär på tisdag, men det gick inte speciellt bra, men frammåt iaf.
Tänkte gå ut och springa om ett tag, sen ska jag bara dusha och sova, har föresten sov morgon imorgon, så börjar 10 ungefär, yeah :)


RSS 2.0