Måndag

Måndag igen, helgen gick sjukt  fort.
I lördags var jag på grönan och igår var jag i åkersberga och träffade lite släkt :)
Slutade egentligen skolan klockan kvart över 5 idag, men hade huvudvärk så jag drog hem innan sista lektion, vilade och nu har det släppt (:

Imorgon har jag bara en lektion, skönt, slutar kvart i 10, kan det bli bättre?

hmm, inte mycket att skriva, men ska försöka få igång bloggen iaf. 
I sommar  jobbade jag i 3 veckor och sen så var jag i usa i 24 dagar, underbart. Har också hunnit med att träffa kompisar, lite shopping och så har jag seglat för första gången, mysig sommar!
 I torsdags färgade jag håret(blev typ blond när vi var i usa, uww), skulle bli brunt men blev typ svart, urch, ser hemsk ut just nu,
jaja, nog om det, städade mitt rum igår, och så köpte jag faktikst kaffe muggar, blåa, som jag ska ha när jag flyttar, hihi :)

Ja, nu har jag nog inget mer att säga, eller skriva kanske man ska säga, hmm..
 Pusshej iaf!

Bild från i början av sommaren, har nästan likadan hårfärg nu, lite mörkare.


RSS 2.0