-


FREDAAAAAAG!

Wihow!
Ledig i helgen är jag också! Mega bra, wiiie!
Jobbet gick bra idag, dock har veckan varit ganska krävande,
och kan ju säga att jag inte alls tycker om att det blivit så kallt!
Vissa dagar är vi ute i 2,5 timmar.. uwaa.

Men nu är jag ledig och glad iaf, trött också om man ska vara ärlig då.
Gick upp vid 5.30, men vad fan. Ikväll ska Ante firas och då godtas inga ursäkter!
Nu kööör vi! Ha en grym fredagskväll! Pussar




Work

9/1 9-17
10/1 sjuk
11/1 sjuk
12/1 sjuk
13/1 8-15?
14/1 8.30-14.30
15/1 14.30-20
16/1 9-17.30
17/1 7-14.30 15-20
18/1 7-16
19/1 7.30-16.30
20/1 8-16?

Ledig i helgen, ska bli sååå jävla skönt!


MAT

Nu har jag lunch rast och sitter och äter på min goda lunch,
Idag blev det falafel med massor av god sallad & brocooli till lunch.

Mamma gjorde hemma gjorda falafel igår, och oj vad goda de blev,
ännu bättre än de man köper, mums!


GODMORGON

Gick upp vid 20 över sju, och det var svårt att både hålla ögonen öppna och kliva upp ur sängen,
Men det gick och här sitter jag och äter frukost, dricker vitaminbrus & kaffe, mums.

Börjar som sagt inte förens nio idag, så unnade mig själv en långfrukost,
Så som jag gillar de bäst!


Klicka för att stänga fönstret

Vann denna fina på tradera igår kväll, 55 kr med frakt inräcknat. Inte illa det!


WORKI

Kom hem från jobbet för ungefär 40 minuter sen,
 Duschat, gjort matlåda och nu äter jag kiwis och dricker te.

Börjar inte jobbet på förskolan förens nio imorgon, så tänkte kolla på en film som börjar vid nio.
Dock jobbar jag till stängning imorgon, dvs till 17.30.
Ganska spännande, har aldrig stängt förut på förskolan, :)


LOVE SHOES



Fantastiskt fina, och nu är de äntligen i min ägo! Sommar ♥


Mysig Morgon

Vaknade lite efter tio imorse, mysigt trött och glad.
Gick ner och kokade ägg, gjorde pannkakor, stekte ägg och värmde kaffe och dukade fram.
Sen gick och väckte Ellen och hennes kompisar.
Hon har fyllt år, så igår hade hon tjejmiddag här hemma och några tjejor sov kvar.
Och jag råkade lovade Tilda pannkakor (a), så då blev det en mysfrukost, som var riktigt uppskattad, mys!

Gårdagen var också härlig, började dock med elaka tankar och humör i botten.
Men ibland får man lura dumma tankar till fina, ♥



Jag har mer tålamod än du har hårda ord


-

Jobbet avklarat, gick inte allt för långsamt faktikst,
 Men var allt annat än kul, om man säger så.

 Precis duschat och målat naglarna, börjar bli en smula hungrig,
så ska nog ta och fixa lite mellanmål och te.
 Det kan behövas, fryser massor!



GOOD NIGHT

Nu ska jag strax hoppa in i duschen och sen sova, jobbar imorgon och börjar halv nio,
och har ingen lust att vara allt för trött.

Jobbet gick iaf väldigt bra idag, bara det att alla barn var extra energi fyllda idag,
lite krävande, iaf när man själv inte är helt på topp. ;)


SHOES



Åhh, sommar sommar sommar! Det enda som cirkulerar i min hjärna...
Kammade hem dessa för 260:- inte illa alls...


MORNING COFFEE

Godmorgon!
Uppe tidigt idag, har precis gjort matlåda, ätit frukost & nu sitter jag och dricker kaffe.
Ska gå runt kvart-tio i, så snart dags att fixa det sista.
Ha en underbar dag iaf, Puss!


PINK MARLBORO



Åh, varför finns inte dessa på riktigt då?


LOVE



Sommar, Bruna ben, Fräknar, Solblekt hår, Värme, Sena kvällar, Ute serveringar, Kärlek.
Dessa snyggingar blev mina i helgen.. Grr


GOOD FEELING

Sådärja!
Tänkte bara berätta hur duktigt jag varit idag, städat hela mitt rum, som var i total kaos efter nyår.
Hahaha, kan ju säga att det var ungefär där efterfesten hölls.. haha
Iallafall där nästan alla satt, åt och hade väldigt roligt, tydligen.
Fast det var så himla värt, men nu är det skinande rent, kommer knappt när mitt rum var så fint senast.

Och så har jag bäddat rent i min säng!
 Om jag kommer sova gott? Ni kan ju gissa!


NAINER

!! what a cheeky lil snowbunnyyy

Jag ska skaffa en kanin igen, någon gång snart.


U MAKE ME FEEL LIKE OHBOY

Sjukis här, Började med migrän och ont i hela kroppen, förkylning på det och nu tror jag att man har åkt på halsfluss.
Härligt värre, men men, life goes on!
Börjar iaf bli en gnutta piggare, och imorgon ska jag ta mig till vårdcentralen för att ta prover, blä. Det gillar jag inte, och gillar det ännu mindre med tanken att jag får gå ditt ensam.

Så vad har jag gjort idag, kollat film, legat i soffan, ännu mer film, lite mat på det och en massa film, yeah.
Kanske ska till lägga att jag börjar bli väldigt uttråckad?

Jag har halsfluss, ska vi hångla?

Tumblr_lgc2u4wsgp1qe42o2o1_500_large_large


NÄR JAG BLIR STOR...

Tumblr_lx1j8m0wfh1r7e9jfo1_500_large
Tumblr_lid0o8p1qb1qa5euro1_500_large_large
Tumblr_lwo8h8ctji1r5dgp2o1_500_large
Tumblr_luoet0obg61qhjijzo1_500_large
Vill jag ha många tatueringar..

U

Och någonstans mitt på jorden, fick jag veta att alla inte vill dig väl,
människor kommer alltid kritisera,
men jag väljer min egna väg.
Döm mig inte utan vetskap, döm mig inte alls,
vem har gett dig makten att ens försöka?


Du kommer aldrig få mig ner på marken, jag är för stark för att ens se på dig mer.



Nyåret firades in på topp, fy satan vad kul jag hade!
Tror jag aldrig haft ett lyckat nyår, (om man inte räknar när man var liten och firade med päronen♥)
Tack till alla underbara vänner som firade in det nya året med mig, ni gjorde kvällen helt galen! ♥


RSS 2.0