-

just nu känns det som om jag bara faller, faller ner ner ner. Jag har försökt att hejda det, men jag klarar knappt något alls längre. jag kanske är svag, men jag mår inte bra. Jag orkar inte, jag har inte styrkan att ta tag i mig själv. och för varje bakslag så blir jag sämre, sämre än jag någonsin varit.

jag har hoppats på att det ska vända, att allt ska förändras, att allt kommer bli bra men snart så känner jag att jag inte ens orkar hoppas längre. just nu känner jag mig som någon annan. någon som ständigt är trött, arg och ledsen.
och i mellan åt bara tom och svag.

det här är inte jag, det är aldrig så här jag velat bli.
någonstans måste jag börja om, och jag hoppas varje dag att jag har styrkan för det.


million miles away

Was it me, or was it you that broke away?
For what we were is like a season love is change
And every time I think about it, it tears me up inside.
Like the rivers of emotion but I got no more tears to cry.


och jag är rädd för dina svar

och endå vill jag så gärna veta
men är för feg för att våga fråga rakt ut
och för varje dag som går, så vet jag att det är ännu närmare ett slut


Godmorgon onsdag

Godmorgon! Vaknade först vid tjugo över sju, men somnade iaf om till halv tio, skönt!
I går var jag på studentskiva på Rose, himla kul! Dansade mest hela tiden, och det känns idag! Mina fötter gör så ont. Men det var det värt :)
 Enda som var lite tråkigt var at tde var väldigt trångt och musiken var inte den bästa, men men, blir avd man gör det till och jag hade skitkul !

Har precis ätit frukost nu och undrar om jag ska till skolan eller inte.. Ska jobba senare också, uww, hade varit skönt att slippa idag (a)


shorter?




freaking amazing


-


As you grow up, you will have your heart broken more than once and it's harder every time. You'll break hearts too, so remember how it felt when yours was broken. You'll fight with your best friend. You'll cry because time is passing too fast, and you'll eventually lose someone you love. So take too many pictures. Laugh too much and love like you never been hurt. Because every sixty seconds you spend upset is a minute of happiness you'll never get back.


love is everything

Mina underbara, älskade systrar
 Visst har vi haft våra små duster som yngre, men det är väl vardag för syskon?
 Himla glad iaf för att det blev ni, er som jag fick växa upp med. Även om ni rent utsagt ibland har varit riktigt pain in the ass har jag alltid och kommer alltid att älska er.
Ni är som luft för mig, utan er skulle jag inte kunna andas, jag skulle inte vara hel.
Ni kommer alltid vara en sån stor del av mig, och min kärlek till er kommer aldrig blekna.


Godmorgon

Vaknade lite efter åtta, drömt mardrömmar men härligt nog känner jag mig ganska så utvilad endå (a)
Ätit frukost med familjen nu, mys! Händer bara sesådär två gånger i månaden så måste ta vara på de ;)
Blir stan idag, blir nogriktigt mys, härligt väder iaf, & hundra gånger bättre humör än igår, thihi!

Nu ska jag dricka upp kaffet och sen försöka få ut min kära syster från badrummet. Det är alvarliga fel på henne, iaf när det gäller badrummet, gaah. Men jag står nog ut, hade tänkt att bibehålla mitt humör så. PUSS!



minus chokladen då.. uw!


...


Mina ögon kan inte slita sig från dig. Det är på dig min blick fastnar, på dig som den stannar.
Får göra allt i min makt för att inte stirra, och endå vill jag ha mer. jag kan inte få nog av dig.
Och varje gång du mötter min blick, så får du mig att känna allt som jag någonsin kännt.
allt på en och samma gång. du får mig att bli knäsvag, får mig att känna att jag faller.
och det är precis vad jag gör, faller för Dig, om och om igen.
Och igen.


.

och jag tänker inte stå brevid. tänker inte se tiden passera. vill vara med, vill uppleva, istället för att bara se på, inte vara delaktig och ångra allt efteråt. Så svårt att leva för det man vill, istället gör vi som andra och låtsas som om det gör oss gott.  Det är då vi går sönder, blir till små bitar, det är då vi slutar se, blir blinda, försvinner och snart finns vi inte kvar. 
Någonstans borde det vara det ultimata, att finna sig själva och trivas, stå ut från mängden och bevisa att detta är du, att det är så här du vill vara. För varför leva efter någonannas vilja, när du endå kommer dö din egen död?
varför må dåligt, när du själv kan förändra. Du påpekar brister på andra, men det är dina egna som är värst. De som behöver förvandlas mest.
och att ångra allt som var, eller försöka förtränga det som hänt, kommer hindra dig från att leva, hindra dig från att vara du.


-

There's a voice inside my head saying
You'll never reach it
Every step I'm takin'
Every move I make
Feels lost with no direction,
My faith is shakin'
But I gotta keep tryin'
Gotta keep my head held high

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an uphill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waitin' on the other side
It's the climb

The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes might knock me down, but
No I'm not breaking
I may not know it, but
These are the moments that
I'm gonna remember most
I've just gotta keep goin', and
I gotta be strong
Just keep pushing on

O-M-G







Men jag dör. HUR jävla snygg är hon inte?


Melissa Horn ♥

Det fanns en kärlek men den har brunnit ut
Du fick för stor del av mitt liv, jag kunde inte andas tillslut

Du säger att du minns och att det känns som igår
Men det var för länge sen för att ens komma ihåg

Och jag som trodde jag var kvar, jag har börjat på nytt
Det vet jag när jag ser dig, vart har du tagit vägen

Det är att leka med eld när du drar upp det här igen
För du ser i mina ögon att jag försvann för länge sen

Det finns ingen att behaga, inget att förklara
Inget att försvara, jag gav upp för länge sen

Jag gav upp för länge sen



 Himlen fick ännu en ängel
 ♥
vila i frid


Fredag

Dagen började iaf härligt, vaknade tidigt av att lite ljus strömmade in under parsienen, underbart! och det gör en så himla glad! Vid halv tio var det iaf att ge sig iväg till buss/tåget för att gymma, gick himla bra det, träffade en gamal klasskompis också, alltid kul!

Nu har jag precis tagit en paus från en film jag kollar på ( svårt att sitta still, oja! ) och nu sitter jag här. Jobbar 15-20, men det har jag nog redan skrivit? helgen blir iaf ledig :)
Nu regnar det och solen är som bort blåst, trist, men men (a)


-

Jag kanske stannar här och skriver
fast jag längtar bort
och du vill att jag ska lämna
men vi säger aldrig nåt
du försöker ställa mig mot väggen
men jag står aldrig still
för jag tror att livet just har börjat
och det blir vad jag gör det till

-

skulle kunna gråta just nu.
humörsvägningar så det skriker om det. fyfan, gah spyyyr på allt. lkgfldkbgfp
kan inget någonsin gå som jag vill?

Torsdag 3/3

Hej! Allt för länge jag skrev, men så blir det ibland :)
Sitter i vardagsrummet framför datorn och äter lunch, var och gymmade i morse & kom hem för en timme sen. Hunnit duscha har jag också gjort, :) Såhärligt att träna tidigt, man blir bra pigg alltså och sen har man hela dagen till annnat ;D haha nästan då.

Ingen aning vad jag ska göra idag, men det är det som är så skönt med lov, man gör vad man vill. Fast imorgon ska jag jobba 15-20, men det är enda dagen jag jobbar den här veckan så, helt underbart! ;)

Ha en underbar dag & UT och NJUT!!!


-

Hej jag heter Nickie och är en shopaholic. vågar inte ens kolla på mitt konto just nu, (a)


RSS 2.0