-

föresten, är jag himla glad idag. thihi!

19/2

Hejsan!
Står på jobbet just nu, ganska så lungt, men det brukar det vara så här dags.
Har tagit på mig en extra helg då en av tjejerna jag jobbar med inte kunde, men inte mig emot.
Skulle egentligen haft match idag vid halv fyra, men laget vi skulle möta ringde återbud igår, de fick inte ihop till ett lag, tråkigt tycker jag, men vi ska iaf ha träning :)

Imorgon fyller min mamma år, men vi ska fira henne i kväll istället :) Köpte present till henne igår, men jag tycker sånt är himla svårt, inte blir det lättare när hon inte önskar sig något ;p haha.
Blir att träffa Katja senare ikväll också, hitta på lite äventyr med henne, mohaha.
nej, nu ska jag återgå till jobbet, Ha en underbar dag! Puss


-

Så himla snygg! Nu jävlar ska jag bli vältränad ;)!

H&M







H&M Conscious Collection

Åh, vill ha allt! Kommer ut i butik i april. Hoppas iaf på att få tag i shortsen & några fler godbitar.


Träning


USP Labs Jack3d 250g

Beställt lite träningstillskott från gymgrossisten idag, var bara 2-4 dagar leverans,så de kommer redan nästa vecka, nu hoppas vi på resultat också ;)


13/2

Ska alldeles snart gå till jobbet, börjar vid halv tre.
Måste bara byta byxor och packa lite saker först.
Inte gjort mycket alls idag, fixat annons med massor av kläder & väskor, tog väldigt mycket tid det :)
Vaknade rätt sent också, för att vara mig då, men nu känner jag mig åtminstonde utvilad.
Ha en underbar dag. Puss!


säljes, del 4

27.
Blå/vit randig blus från H&M i storlek 36, aldrig använd
120:-
28.
Skjorta från H&M, storlek 36, använd en gång.
60:-
29.
Linne från Forever 21, storlek S, aldrig använd
Jätte fin speciel rygg
200:-
30.
Blå, vårig blus från Vero Moda i storlek xs, aldrig använd
120:-
31.
Halv transparant klänning från Indiska, storlek S
Använd en gång
100:-
32.
Kort jacka från Gina Tricot i storlek 36
Använd två gånger
120:-
33.
Kort jacka från H&M, storlek 36
Använd en gång
100:-
34.
Kort jacka från H&M, storlek 36
Använd max 3 gånger
100:-
35.
Jacka från JC i storlek S
Använd en gång
170:-

säljes, del 3

20.
Stickad tröja från H&M, storlek L
Aldrig använd.
100:-
21.
Spets jacka köpt i USA, aldrig använd, prislapp kvar.
Storlek S
200:-
22.
Oversize blus från Gina Tricot i storlek 44
Aldrig använd.
100:-
23.
Jätte fin klänning med spets detaljer, Köpt i USA
Storlek 36, aldrig använd, prisslapp kvar
120:-
24.
Klänning från Gina Tricot, storlek 34
Aldrig använd.
100:-
25.
Vår jacka från H&M i storlek 34, aldrig använd, rem i midjan ingår.
200:-
26.
Kort jacka från H&M i storlek 34, aldrig använd
100:-

säljes, del 2

10.
Love Pink tröja från Victoria secret, inköpt i USA
Aldrig använd, prislapp kvar, storlek S
300:-
11.
Vacker blus med spets detaljer från H&M, använd en gång. Storlek 36
130 :-
12.
Blommig klänning från H&M i storlek 34
Aldrig använd, prislapp kvar.
150:-
13.
Klänning från VILA, storlek S
Aldrig använd
100:-
14.
Blus med volang detaljer från H&M
storlek 38, använd en gång.
100:-
15.
Blus från Forver 21, köpt i USA
Storlek s, aldrig använd
200:-
16.
Tröja från Gina Tricot med stor krage
storlek xs, använd max 3 gånger.
100 :-
17.
Tröja från Gina Tricot med stor krage och detaljer på armbågarna.
Storlek M, använd en gång
170:-
18.
Blus från H&M, storlek 34, aldrig använd.
150:-
19.
Jätte fin marinblå klänning, köpt vintage. Storlek 36
130:-

5

Älskar ljusa, somriga och varma färger! Här har ni något att suktas över i vinter kylan ;)

säljes, del 1

1.
Ljusrosa linne med volanger från H&M trend. Lite transparent, storlek 36. Prislapp sitter fortfarande kvar.
130 :-
2.
Skjorta från H&M i härliga vår färger. Knappt använd alls. Kommer även med ett skärp som tillhör skjortan i samma färg. Storlek 38
140 :-
3.
Ljusrosa kofta från Bikbok i storlek S. Aldrig använd.
200 :-
4.
Paljett klänning med vid 'topp'. Helt ny, med prislapp kvar ( Nypriset var 699:-)
Storlek 36.
350:-
5.
Vacker lila blus från Bikbok, aldrig använd i storlek S.
120:-
6.
Blommig tunika från Gina tricot, använd en gång i storlek S
130 :-
7.
Myskofta från Bikbok med fina knappar, Aldrig använd i storlek S
180 :-
8.
Myskofta från Bikbok, använd en gång i storlek S
180 :-
9.
Vacker blommig klänning i storlek S
Köpt i Kalifornien i somras, använd en gång
220 :-

Godmorgon!

Härligt väder, då blir man himla sprallig ;)
Står på jobbet och dricker kaffe, jobbar 8.30-14.30 idag.
knappt några kunder alls just nu, har varit öppet i en halv timme nu & haft två kunder. haha xd
Ha en bra dag! Pusss!

update; jobb tre helger i rad nu, niiice!


-

Det var du, det var alltid du. Det var bara du, dig som jag behövde.  Fast besluten i att utan dig så gick det inte, gick inte att fortsätta.  Inte ensam, inte utan dig. Gick inte att glömma bort dig, gick inte att ens försöka, nej inte alls. De tankarna slog mig aldrig då, de nådde aldrig min tro. Jag visste inte att jag kunde fortsätta utan dig, visste inte att jag hade mod. Vem var jag utan dig, när du var en så stor del av mig. Du tog en sådan stor del av mig, lämnade mig ensam, lämnade mig tom. Helt ursinnig att jag låtit dig göra så, låtit dig förstöra allt. För jag trodde helt ärligt då att allt detta var mitt fel, att det var jag som var fel. Dina tankar om mig, fick mig att bli mindre än vad jag någonsin trott varit möjligt.


Det är inte du längre. Det kommer aldrig, aldrig bli du. Du var aldrig det jag behövde, du var aldrig värd det. Det vet jag, det vet jag nu, så mycket starkare. Än du någonsin var, än du någonsin kommer blir.


-

Inte så mycket bloggnig från min sida just nu, men skriver mest när jag har lust och inte bara för att. Så då blir det såhär i bland, inte mig emot alls, det behövs ibland.

Känner mig ganska förvirrad just nu, känslig och trött. Vill så mycket men det känns som mycket går emot. Blandade känslor och allting går så fort. Hinner inte riktigt med känner jag.

Ska försöka noja mig mindre över saker, ta det mer som det kommer och sluta oroa mig så. Inte låta små saker få mig ur balans, börja tänka lite mer på mig själv, göra sånt jag mår bra av.


Åhhhh!


RSS 2.0