Morning

Godmorgon,
Här sitter jag nyduschad med en kopp kaffe. Ska nämligen till IKEA med fru Emma, chmpagne glass står på inköpslistan! och pingisbollar..

Varit ledig tre dagar nu, blir min fjärde idag, så har väl ett litet lov nu kan man säga!
Börjar mitt vikariat 9/1 och innan dess är det en del jobb, men inte mycket.
Blir fest i helgen, sen fyller Ellen år, och sen blir det en liten surprise ;) Puss


Hahahaha

Tumblr_lwktlvylfk1qg9kfqo1_500_large

Undrar exakt vad det är som gör att jag nästan är säker på att en tjej gjorde den här? ;)


-

Jag vill förändra något, jag vill ha en annan årstid, jag vill vara lycklig och må så där awsome bra -


-

Tumblr_lux4mbvhj51r1se7ko1_500_large


Förlåt att jag aldrig sagt förlåt

När man mår som sämst, när vackra underbara människor visar att de finns, sprider kärlek och gör en så himla glad. Ni vet vilka ni är, Ni är de bästa! ♥♥♥♥


-

love sucks.

´God morgon, kind of

Godmorgon, sitter framför datorn och kollar sex and the city och dricker kaffe.

Jobbar idag och börjar vid halv tre.
Är dock helt slut och orkelös, förkyld och känner mig jätte jätte svag.
Soffan är typ min bästa vän just nu, mer än att ligga där känns nästintill bara jobbigt.. typ.

Ajja, jobbar till åtta idag, sen imorgon börjar jag inte förens 12.30 så vila hinner jag iaf göra!
Puss!


RSS 2.0