14;26

Hejsan :)
Har precis kommit hem från skolan, skulle sluta halv 3 men vi slutade en timma tidigare, riktigt skönt :)
Har faktiskt varit rätt bra i skolan idag ;p
Gjorde provet fast jag inte hunnit träna ( inte kunnat ) så vi får se hur det gick :) haha vet ni vad, hittade papprerna om kolhydraterna imorse på mitt tv bord under massa saker, men det var precis när jag skulel gå så han inte träna, riktigt typsikst! ;)
Hann inte heller se på filmen igår, började blöda näsblod och det ville inte sluta ( sover för dåligt, och då börjar jag blöda näsblod :/ ) så när det äntligen tog slut så orkade jag inte se ;) haha
Nu ropar mamma att kaffet är klart, så jag skriver senare, tänkte fråga min syster om kunde fota dagens outfit också :)
Puss



Usher -U Remind Me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0