17;15

Hejsan :)
har kommit hem för typ 2 timmar sen kanske? hittade ingenting, eller jo tuggummin, räknas det? ;b
haha, goda var dom iaf.. ;o
Nu sitter jag och väntar på mat, är hungrig ;p
ska nog försöka städa mitt rum idag, ursch, orkar inte ;) men det behövs, ligger saker överallt, och endå tog jag upp alla kläder igår (a)
Imorgon har jag hotell prov så måste plugga lite, men det är inte så svårt :) , har gjort det förut så vet vad jag ska träna på.
Börjar 10 imorgon, då har vi prov och sens ka vi äta gröt, sen tror jag att vi slutar men vet inte riktigt :)
riktigt intressant inlägg, men iaf något, visst? :)
puss!

Sardinien, 08, Längtar sjukt mycket tillbax! :)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Svar:

Kika svar på min blogg nu :)

2008-12-18 @ 21:10:20
URL: http://mollymus.blogg.se/
Postat av: juliasbullar

sv;



iihi, tack så mycket söta du :D

2008-12-18 @ 21:48:50
URL: http://juliasbullar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0