31/12

sista dagen på det här året !
 Mår inte speciellt bra idag, trött&seg med huvudvärk. jätte myys ellerinte.
Imorgon ska hela familjen till åkersberga och fira min syster som blir 15 på lördag, känns konstigt att hon blir så gammal :)!
Har fixat min dator idag, dt vill säga, datorn jag har alla mina saker på&som ingen annan använder ;p, och den funkar! gaah vad bra, nu kan jag fixa lite ny musik också, ääntligen! fast, dt skulle inte förvånnas om den slutar funka när somhelst, men den funkar nu, right? ;)

har föresten fixat bild på väska/tightsen! duktig jag är,!



Kommentarer
Postat av: ♥ HelloNicki

Heej söta du! Jag ser att eran klocka börjar närma sig 12 och här är det fortfarande förmiddag och därför så vill jag redan nu passa på och önska dig ett gott nytt år!



In med det nya och ut med det gamla!

Hoppas år 2010 blir ett super bra år för dig sötnos!



Puss och kram / Nicki

2009-12-31 @ 19:50:23
URL: http://hellonicki.se
Postat av: Sissi

fina :)

2010-01-01 @ 12:09:29
URL: http://enligtsissi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0