Fredag 4/12

Fredag :). skönt med helg, extra välbehövligt känns det som. Började 10 idag, då jag enbart har servering på fredagar, 10- 14.30, det var ganska kul, förutom vissa irreterande människor man stör sig på.
Kom oväntat mycket gäster iaf!
Imorgon är jag ledig, men bro ik har ett nytt damlag som tränar på lördagar, så ska förhoppningsvis iaf gå ditt och titta. skulle vara galet kul att börja spela igen! Men ska inte hoppas för mkt, det kanske inte blir ngt, men stog i tidningen att de sökte folk :) 

På söndag ska jag jobba, 9-15, Har inte jobbat på 2 veckor,  då jag var grymt trött och sliten under praktiken. Skönt att öppna istället för att stänga iaf :).
Kom nys hem, har varit och simmat en timme, skönt. Och nu sitter jag här och dricker chai te, ska strax ta ngt att äta, så skriver inte mer idag :) pusshej!




(lånad bild) armband från guldfynd, stödjer bröstcancer. 69:-


Kommentarer
Postat av: Anonym

så fin!

2009-12-07 @ 00:25:41
URL: http://saarrraa.blogg.se/
Postat av: Belma

Tack!Det är du med. (:

2009-12-09 @ 16:03:33
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0