New start, 06/06/09!

Hallå där! Har inte skrivit på grymt länge, av olika anledningar, men nu när jag inte har skrivit på länge så känner jag faktikst att jag vill börja igen, haha :)

Igår fyllde jag faktikst år, 17 år, galet fort det går asso, känns helt fel att jag blir 18 nästa år!?
 Nej, nej jag är fortfarande 15, :P, haha känns som det ibland iaf,  ;b
Hahah anyway, idag firade jag iaf min födelsedag, och nu är jag sjukt mätt, har ätit hur mycket smörgåstårta och jordgubbar som helst :) Tack före en lyckad dag, <3!

Har inte några speciella planer för imorgon, tror jag ska jobba, men än vet jag inte riktigt :), annars kanske jag drar till adidas outlet i hamarbysjöstad, lääänge sedan jag var där :)

Jaja, skriver kanske senare, men nu ska jag kolla hur det går i Sverige-Danmark :)
Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

äntligen :D det va på tiden att du började igen <3

fett snygg du är på bilden ;) puss!!!

2009-06-06 @ 22:22:32
Postat av: V

åå har du :D

aha tack, ja ska typ beställa dom svarta :)

Dom e så jäkla snygga

tack föresten :D

2009-06-06 @ 22:29:04
URL: http://mellbin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0