28 mars ;)

Shooo ;)

Nu är praktiken slut, så nu kanske jag orkar börja skriva igen ;), nej men har faktikst inte orkat, somnat typ 9 varje dag under apun, haha och upp 6, ursh, men nu är det slut, eller det hare varit en vecka men men, har inte orkat skriva förns nu ;)
fast det har varit sjukt kul också, kommer sakna personalen, fast kommer förhoppningsvis få jobba när dom behöver extra folk, d nice!

Ajja, den här veckan har gått rätt fort, har haft redovisning på svenskan, gick faktiskt bättre än jag trodde,  och i torsdags vare teater/föreläsning, om droger, alla som var med var under behandlig, den var bra, både stark och sorlig. Fredagen var också rätt chill.

Och idag har jag varit med min familj och firat min moster som fyllde år i onsdags, mysigt ;p, träffade kusin och sysling också :), juste var på friskis och svettis imorse också, haha! och så har jag färgat håret ;)!

Har inga deräkta planer ikväll, kanske följer med min familj till barndomskompis och familj, får se om jag orkar (a)
ajja, skriver kanske senare, vi får se, ha det bra puss och kram ;*


Kommentarer
Postat av: Isabel

Fett fin bild :)

2009-03-28 @ 18:39:30
Postat av: Anonym

japp.. jätte fin bild!!! :D

2009-03-28 @ 19:27:02
Postat av: Anonym

hur kan en snygg tjej som du vara singel då? :)

2009-03-28 @ 19:59:04
Postat av: Nickie

haha?

2009-03-28 @ 20:12:47
URL: http://nickie.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vadå? :O

2009-03-28 @ 20:26:27
Postat av: belma

Jaha det är du nickie ! :)

Nu förstår jag! Ha en bra helg du med,kramisar!

2009-03-28 @ 20:49:45
URL: http://belmiis.blogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

OKej, tack så mycket för tipset! :D Ska lyssna på den nu. :)

2009-03-28 @ 22:47:21
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: FEBB

Åh gud va jag har saknat dig! och va fin du är i mörkt hår, jag dör nickie! Men du passar i allt så.. :P



Oh nej sluta, men tack så jätte jättemycke! :P

2009-03-29 @ 11:53:13
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0