Måndag 19;49

Hejsan :)

Hann inte skriva något mer igår kväll och idag har jag inte orkat förens nu, är sjuk, ursh.
avskyr att vara sjuk, har feber, förskyld ont i halsen och magen och känner mej extremt svag, orkar inte ens gå...
Har sovit sisodär hundra timmar idag, vaknade vid 20 över tre och frös som en tock.
mjukisbyxor, tröja, strumpor och tofflor, 2 täcken och dunntäcke + vetekudde, och fryser endå,
ajja nu ska jag sluta klaga, såg iaf att solen var framme idag, vad underbart! Hoppas ni njutigt :)

Nu ska jag lägga mej i soffan igen och kolla på 90210, och vila upp mej, men tror jag är hemma imorgon med, vi får se, ha en underbar kväll! 

 Juste sitter på datorn, nere och här har jag inga bilder lr nåt, så här får ni en tjusig bild på pappis gammla bil :) Lite sommar kännslor på köpet också! öven fast den känns väldigt långt borta nu...  pussipuss".

Kommentarer
Postat av: FEBB

åh va roligt att du tycker det, tack bästa nickie! :D

2009-03-30 @ 22:58:17
URL: http://febb.blogg.se/
Postat av: Emma

krya på dig

2009-03-31 @ 01:45:28
URL: http://johnnson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0