Halva veckan gått'

Onsdag redan, har fått för mig att det är tisdag, kan bero på att jag var hemma i måndags,
Idag vaknade jag en halvtimme innan jag behöver gå upp, var galet kissnödig OCH pigg! men sen så somnade jag sååå klart om och vaknade upp as trött, inte kul att gå upp idag assow. men gick upp, åt, fixade mig och drog till praktiken, som var helt okej bortsett från att det var galet kallt där idag. burrr.

Vill ni veta ngt kul? när praktiken är slut har jag suttit på tåget i sammanlagt 20 timmar. tänk, nästan ett dygn, på ett tåg? wierd. och något annat mindre kul? hade jag jobbat i stället för att praktisera hade jag tjänat ca 13 000 kr. Not so funny honey.

jaja ska inta klaga.. har sett en galet bra film idag. en av de bästa jag sett faktikst!
Remember the titans hette den. pappa köpte den i helgen, så jag tog ett glasspaket och en stor mugg vaniljte och satt mig i soffan, och nu har jag både skrattat och gråtit, druckit upp mitt te och åt upp (hela!?) glasspaketet, och sett klart filmen. och den är klart värd att se fler gånger. har ni inte sett SE.

men nu ska jag strax sova, känner att ögonen är lite svåra att hålla uppe.. pusshej!


så där har jag typ klippt mig föresten, liiite längre och utan lugg dock. tog med en bild på henne när jag klippte mig faktikst (a)

Kommentarer
Postat av: fredde

Den filmer är verkligen otroligt bra!!!! har sett den ca 10 ggr och den blir bara bättre :D!!!!!

2009-11-27 @ 16:59:26
Postat av: Nickie

haha härligt! håller med, den var värkligen bra :)

2009-11-27 @ 19:01:23
URL: http://nickie.webbloggg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0