Tisdag, 24/11

Precis en månad till jul, shit vad fort det går.. har iaf köpt en julklapp redan ;)
Har praktik just nu, därav uppgrateringen, åker halv 8 och kommer hem 6, så finns inte så mycket tid :), men ska försöka skriva lite mer iaf!

Igår åkte jag till skolan för att vaccinera mig, men neeej, det fick jag inte, för man måste ha fyllt i en jävla lapp som jag inte ens fått? jaja, då får det vara. på vägen hem började jag må dåligt, ont i huvudet och så, så orkade inte dra till praktiken, drog hem och sov någon timme i stället. :)
Imorse vaknade jag pigg, haha ofta? men åt frukost och sen drog jag till praktiken, rätt kul där idag faktikst! Dom frågade vart jag var igår, och jag sa att jag ahde typ ringt 100 gånger och skikat sms, då visade det sig att jag hade fått föra köksmästarens nummer, hahaha! så jag har teroserat honom ist.., tur att han inte svarade iaf.. ;) (a)
Nu har jag precis varit ute på en power walk;D, det behövdes kan jag ju säga. är sjukt trött/seg just nu, praktiserar,äter och sover är typ vad jag gör. kul? nja, not really.

jaja, allt jag hade att skriva ;), och det här inlägget är tillägnat(?) Sara! ;D, mohaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0