God morgon !

God morgon :)
Vaknade vid 20 över nio idag, så har ätit frukost & dushat, nu väntar jag på att kaffet ska bli klart, :)

Igår var jag och gymmade med Tomas&David, eller..  jag vissade vart det låg, haha. xd
Träffade Katja vid halv åtta, gick runt i bro & pratade, myys!
Sen gick vi direkt till fotbollen, som gick galet bra! kuul :)
Kom tre nya som skulle börja också, alltid kul.

Härligt väder idag iaf, tillskillnad från igår ;)
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men tror det blir lite fotboll ute, yeaah :)
är på shopping humör också, hah xd

Nej men nu är kaffet klart, kanske skriver senare, Annars ha en fin dag!
puuss



Kommentarer
Postat av: shiren

sv: haha aa de gör de:D <3



det är såå kul och spela fotboll ute ny :D



puss

2010-04-08 @ 14:03:19
URL: http://shirday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0