23 december

Godmorgon! Gick upp vid halv elva, var så hungrig att jag inte kunde ligga kvar en minut till. haha
Igår var jag hos läkaren och de trodde jag hade influensa pga alla symptom. Så det var ju kul, kunde få lite hostmedicin om jag ville men det var allt de kunde göra. Idag mår jag dock mycket bättre, känns som om jag inte har någon feber just nu. Vaknade dock i natt vid två av att jag var dygn sur. haha, ursh!
Men det blir bättre iaf, hoppas på att jag är i stort sett frisk imorgon! Idag ska jag bara vila, Katja skulle komma och säga hej vid två också :) Hon fyllde år igår, men vi ska fira henne i helgen istället! Grattis igen skitunge ;) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Men åh, tacktack! :D Det suger.. För mig tror jag dock att det är kört haha :p Kommer nog inte få några julkänslor över huvudtaget :/

2010-12-23 @ 20:11:24
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0