Fredag 3/12

Fick för mig att jag skrev imorse, men det hade jag visst inte! Skolan gick bra, fast var liite kämpigt att gå upp. Fick skjus av Tomas hem så hann hem en stund innan jobbet. Skönt! Böt om, borstade tänderna och sen hann jag inte mycket mer innan det var dags att gå. Jobbet gick bra, men jag känner mig helt slut, riktigt sliten. Rinner i ögonen och när jag kom hem började jag blöda näsblod. Fräshigt! Och inte lite var det eller xd
Nu ligger jag i min säng, kommer inte göra mycket mer idag. uuw. Börjar halv tre imorgon, får se om jag orkar göra något innan. haha, efter jobbet blir det att träffa Julia iaf! Ha en bra kväll, Puss!
Grattis till Oscar på 18-årsdagen idag ! wihow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0