Onsdag

Hej! Dålig uppdatering, yes! Har precis kommit hem från jobbet, som gick bra & nu är jag helt slut. får ofta ont i axlarna när jag jobbar, men vad det beror på vet jag inte riktigt. irreterande är det iaf.

Igår kväll sprang jag två varv i elljus spåret & sen körde jag lite intervall träning, allt förlänge sen sist jag tränade nu. Men nu känner jag äntligen mig frisk nog för att börja :) Tog en promenad på kvällen också, mys!

Idag sov jag till lite efter tio och sen kom mamma vid tolv då åkte jag förbi Katja och lämnade några bilder & sen till Bålsta med mamma. Köpte två nagellack & ett läppstift, :)

Imorgon jobbar jag igen, börjar vid tre och slutar vid åtta. Tänkte kanske gymma på morgonen, får se hur det blir med det. så länge sen så känns att det är dags nu. Men nu är jag sugen på glass & film, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0