Onsdag 15/12

Hej!
Börjarde skolan vid halv nio idag så tog bussen 7.50 och gud vad trött jag var. Kunde knappt hålla ögonen öppna.
Hade Engelska och jag skulle hålla ett tal, men det var bara jag som dök upp & ganska skönt det, iaf för mig.
Vi skulle varit ca 5 st som hade missat det förra gången.
Jag pratade om Nicholas Sparks, och om hans böcker som också har blivit filmer. Han har tex. skrivit The note book, message in a bottle, A walk to remember, Dear John & The last song.


Var klar vid nio och var hemma ungefär kvart i tio, då kollade jag lite på Flash Dance, men kunde inte hålla ögonen öppna så jag somnade och sov till halv tolv. Nu har jag precis ätit lunch och druckit kaffe, och nu kollar jag lite på Julia & Romeo som går på tv och läser lite bloggar.
Ska jobba vid tre och imorgon är jag i stort sett ledig, tror jag bara har idrott? Vi får se, ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0