Måndag första februari

18;47

Åt middag för ca 45 minuter sen, gjorde pannkaka i ugnen med hallon i, blev halv misslyckad, men helt okej endå :)
gjorde för fyra personer& åt upp dt mesta, så gissa vad, jag har galet ont i magen nu.
typiiskt mej, (a)

förra veckan var seg, vääldigt seg. träningen gick inte alls bra, blev bara 3 timmar.
jag som skulle varit duktig, uww.
men känns som jag har noll motivation och noll ork just nu.
jag som brukar älska att träna! men är så slut på kvällarna så jag orkar inte med något alls.
så den här veckan hoppas jag att jag har lite mera ork.

satt fast på tåget i ca 1,5 timme idag, lyckat! sånt gillar vi.
och igår väntade jag på tåget i 1 timme & kvart ;b haha, sl suger just nu.
var föresten på basket match igår, det var kul, min första också!

nej men nu ska jag gå & vila och sen SKA jag träna, wihow. om jag inte somnar förstås ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0