Studiedag :D

idag har vi haft studiedag, sköönt & välbehövligt ;)
har varit och köpt gymkort idag, så nu jeevlar ska de tränas, ;p
så har varit och gymmat med Katja idag & vid 6 ska vi på Ki box, :)

imorn är det vanlig skoldag igen, & onsdagar är en av d jobbigaste, bara massa tråkiga ämnen...
men har bara imorgon& torsdag kvar, sen är jag ledig på fredag :)
troligtvis ska jag på bio och se valentines day på fredag, den verkar bra!

har eget arbete imorgon bitti, så kan ta bussen istället för tåget, och då får jag sova en extra kvart, (a)


Kommentarer
Postat av: Anonym

MASSOR AV KLÄDER TILL SALU...!!!



BESÖK MIN BLOGG OCH FYNDA´

HTTP://EMELIELINDAHL.BLOGG.SE



MASSOR AV KLÄDER TILL SALU...!!!

2010-02-22 @ 13:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0