June

Länge sen sist. Har hunnit fylla år, gjort det sista i skolan, (nu är jag äntligen godkänd i alla ämen, känns bra!) och i övermorgon åker jag till kalifornien. Tiden räcker inte till, det går fort.

Igår fick jag veta att jag låg risigt till i körkortsteori, och idag sätts betygen. hur sjukt? fick nästan panik.  känns bättre nu när det är fixat iaf! men nu börjar jag bli nervös för resan ist. haha. men det ska bli sjukt kul och jag längtar! Ska försöka blogga ordentligt medans jag är där. vi får se hur d går ;D!

Har även i det sista hittat klänningen och jackan som jag har letat galet efter. Jackan köpte jag förut, men den var för stor så den fick lämnas tebax, och klänningen tog slut på än gång så den fick jag inte tag på. hur glad som helst. men de hinner dock inte komma innan usa, men men, det kan jag stå ut med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0