00;16

Hej :) Idag har jag varit ledig, hunnit städa mitt rum och toaletten, dammsugat och tränat, kom hem åt lunch och grattade pappa, som fyllde år idag :) Sen var jag i Jakan en snabbis och leta efter en röd hoodie, men hittade ingen, missade tåget också, kuul (;

Hade släkt och lite vänner här och firade pappa :), åt riktigt god middag också! Har tillbringat kvällen med Katja, tog en promenad och sen bara pratat, mys! Nu har jag precis druckit upp mitt te och är jätte trött, fryser gör jag också, känner att det här inlägget är riktigt igenomtänkt, eller inte (a)

Men ajja, skriver mer imorgon istället, somnar nog snart.. natti :)!


Kommentarer
Postat av: GABRIEL

Jag är exakt likadan! Tycker bara det är tröttsamt att se människor som tror de blir coolare av att dricka haha. Tack så mycket vad glad jag blir :)

2010-03-20 @ 11:28:04
URL: http://gabriel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0