Onsdag

Oj, har gått över två veckor sen jag senast skrev, trodde faktikst inte det var såå länge (: Har iaf sportlov nu :)

Från det jag skrev senast så har jag iaf färgat håret, blev mörk brunt först men nu är det nästan ljus brunt
(med liite missfärgning ;) Bättre än det innan iaf!) 
& sen så har jag börjat spela fotboll igen, jätte kul! :D

Helgen spenderades bland annat på mcdonalds med Julia&Katja :), & sen fest hos Julias vänner i lördags.
mysig helg och början av veckan har också varit bra, har varit väldigt trött,
troligtvis beroende på att jag har sovit dålig, hihi;b

Igår var jag och gymmade och idag har jag varit på IKEA och en snabbis i jakobsberg centrum :)
Köpte sängkläder & två plastväxter på IKEA för present korten jag fick i julklapp (:

Är på jätte bra humör just nu, dels för att jag har fotboll ikväll, wiie (a) och sen om allt funkar och går som det ska, så åker jag utomlands med Julia på Påsklovet. Är galet glad, nu hoppas jag bara att det blir så, men jag viiiiiiiiiiill!

Men nu väntar jag på att Julia ska komma hit innan fotbollen, (sen träning idag, börjar vid 21.15) så tänkte sätta på lite te, men blir nog bättre uppgratering här nu framöver :) pusshej!


Kommentarer
Postat av: Belma

Tack snälla människa för din fina omtanke!

2010-03-04 @ 00:14:47
URL: http://belmiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0