tisdag

Haft bild,servering & körkortsteori idag, slutade vid halv 5, kom hem åt vid halv sju och nu sitter jag här :) Känner att jag börjar bli förskyld, nyser,hostar, är hes och ont i halsen, inte kul och jag orkar inte vara sjuk nu.

Har iaf varit fint väder idag, det gör mig jätte glad :) Känns som man bara går runt och ler! Ursh vad jag längtar tills våren kommer! Bokat USA resan idag också.. åker den 11 juni och kommer hem 6 juli!, herregud, ska vara borta från min familj en månad nästan, har aldrig hänt förut ;) Men ser verkligen framemot resan, det ska bli underbart! :)
En dag ska jag flytta ditt, det är min dröm.

Tänkte träna ikväll, hoppade ju igår. Men får se hur jag mår, känner mig lite trött just nu, ska göra lite te :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0