Fredag

Nu har jag blivit dålig på att skriva igen. illa, ska börja sköta mig igen ;)
Idag har jag varit ledig, som vanligt ;b
Vaknade ovanligt sen imorse, typ kvart i nio eller ngt, gick upp kollade på film en stund & åt frukost. Sen tänkte jag dra till stan, men hittade inte mobilen & det resulterade i att jag skulle missa bussen, så hoppade det. Färgade håret i stället, blev bra, ingen drastisk skillnad alls, men nöjd är jag :)

Var ute på en 'powerwalk' med mamma för en stund sen, hunnit dusha sen dess, och nu väntar jag på mat - tacos!
Efter maten drar jag med mamma till Kista en snabbis, och sen får vi se vad som händer

Bild från Tyras blogg. Hur jävla snygg är inte Bella här? Håret, kläderna, sminket, Ja allt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv Yeees helt underbart! :)

2010-05-28 @ 22:12:36
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0