God Morgon

God morgon :)
Gick upp vid 20 över 6 för att dusha, skulle ju som sagt åka till skolan vid 20 över 8, Men känns bara onödigt, då jag har omprov & inte övat. :/
Hittade såklart inte papprerna & boken var kvar i skolan. typiiskt.
Så tar bussen en timme senare istället.

Nu sitter jag iaf & dricker kaffe, åt precis frukost, :)
Slutar egentligen vid 5 idag, men har tid hos läkaren vid kvart över fyra.
Efter det blir det gymmet med Katja & ikväll har jag fotbolls träning :)!


i brist på bilder, den här är från förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ohhhhh jag har saknat din blogggggggg massa !!!!

2010-05-03 @ 11:44:38
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0