I wish I didn't had those feelings


Har inte alls kännt för att skriva. Idag har jag haft lektioner 9- halv 2, helt okej.
Vi grillade hamburgare till lunch, satt ute i gräset och åt, lite mysigt sådär.

Kom hem vid två, hjälpte en tant när jag kom från bussen med hennes resväska, visade sig att vi bodde på samma gata. Hon tackade mig säkert tio gånger, Hur söt som helst var hon iaf.

Ska bli skönt med lång helg, men har ångest över hur mycket läxor, inlämningar och arbeten som jag ligger efter med. Måste försöka ta igen, men har ingen motivation alls.

Just nu sitter jag och dricker kaffe, kollar på top model lite grann också,
ikväll har jag fotbollsträning & imorgon skulle jag egentligen haft match, men laget vi skulle möta fick inte ihop folk nog till matchen :/ surt, jag som var sugen. Dock har vi match igen på lördag så.




Kommentarer
Postat av: Anonym

gulligt av dej att hjälpa till :)!

2010-05-12 @ 18:32:13
URL: http://saarrraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0