Trevlig kväll

Vaknade vid tio imorse av att mamma kom in med kaffe, hon skulle kolla så jag levde, haha hon fick väl en chok av att jag inte hade vaknat än ;) Brukar nämligen alltid vakna tidigt. (a)

Åkte till Jakobsberg centrum vid tolv med mamma, hittade bara ett par skor, mina gamla är inte speciellt vita längre ;), provade en jätte söt klänning också, men dock varen inte lika fin på.
Varit på promenad med bästa Katja har jag också, pratade & gick förbi willy's lite snabbt.

Imorgon har jag fotbollsmatch, samling vid kvart i elva, så ska gå och lägga mig inte alls för sent idag.
Är faktikst lite nervös, första matchen & jag har bara spelat i laget ca 4 månader. Men förhoppningsvis går det bra, om inte annat hoppas jag på att vi är taggade & att det iaf är kul. :)
Ha en trevlig kväll! Puss

första plats delad med conversen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0