Onsdag!

Hej! Gick jätte bra hos läkaren imorse, dock tog det rätt så långt tid och det var inte kul att gå upp tidigt, men det gick :) Sen tänkte jag gå hem och lägga mig och försöka sova när jag kom hem, men det gick inte, så satt mig i soffan och kollade film, slutade med att jag somnade till en stund. sen blev det frukost framför tvn (a)

utvecklingssamtalet gick bra och jobbet med, fast det var fullt med folk, och alla köpte typ korv, xd tiden gick as fort iaf. :) Nu sitter jag och dricker kaffe och äter russin ;b Mamma kom ner till jobbet med mat, wok, så gott!



Kommentarer
Postat av: felicia :)

Hej! Säg till om du är intresserad av att beställa något från Name It UF (bilder finns på vår facebooksida samt på min blogg..) Vi säljer numera även gravering på glas och självklart fortsätter med smycken. Perfekta julklappar! :) kramis

2010-11-18 @ 19:28:43
URL: http://fessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0