Söndag & farsdag!

Godmorgon! Sovit gott? Det har jag, somnade sent, men vaknade tidigt och var inte allt för trött. Gillas! Morgonen bestod av god frukost med mammsen & pappsen och så tvingade jag ner Ellen för att ge pappa sin fars dag present. Glad blev han! :)


Han fick ett vackert kort jag gjort, cred till mig (a) och sen ett presentkort på valfritt vin. hihi, vilka idéer. nej men det är as svårt att köpa presenter till pappor, eller ja killar och tjejer med för den delen. Men verkar som jag lyckades igen, mohaha. Förra gången var Julias firre & hon blev ju överlycklig xd Fast jag kan inte ta för mig hela äran själv, Katja var lika inblandad som jag!

Igår åkte jag till något centrum i Bromma med mamma & pappa, hittade äntligen ett par gummistövlar. De är såå fina! Dör lite när jag ser dom.. Röda med vita fjärilar. haha barn avdelningen är bäst ibland! Hittade även lite underkläder & ett smyckesträd och två stenar till mitt rum. Hann även äta glass, dra ut och springa & äta supergod paj till middag innan jag träffade lite vänner för en film/chill kväll. Lyckat blev det, gick dock hem ganska tidigt, var helt slut & Katja skulle upp och jobba idag, :)


Vid ett blir det att åka till mormor & morfar för fika, mys! Nu ska jag sega i soffan en stund och sen börja göra mig i ordning alternativt dra mig ut på en jogging runda. Vi får se! Ha en bra dag, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0