Tandvärk

Har inte orkat skriva, bara kastat upp ett litet inlägg då & då. Men jag är 'sjuk',
har två inflammerade visdoms tänder. Har aldrig trott att man kan få så ont från tänder, fy. Har både feber och huvudvärk ( som känns som de ska bryta ut i migrän när som helst.. ) pga av inflammationen. Var hos tandläkaren igår, vill bara att dom ska dra ut dom, men nej det kunde dom såklart inte göra, inte innan 14 dagar iaf.
Det enda hon gjorde var att rengöra runt omkring tänderna, med någon skrapa, fy vilken smärta, kunde inte hålla tårarna borta. Fast hon var jätte snäll, slutade en stund då och då, fick någon munskölj också, som ska minska svullnaden i tandköttet, får se om det hjälper, inget har hänt ännu iaf.
'
Nej nu blev det mycket klagande här! I söndags jobbade jag och Katja med vårt projekt, så då bjöd vi hit lite vänner på middag. Blev wok, verkade iaf uppskattas ;) Dom gick hem ganska tidigt, tur var väl det för jag mådde sådär, hade tagit elva värktabletter på ett dygn, inte så smart, men jag stod inte ut. xd
Nu halv ligger jag i soffan, har fått i mig frukost. Det blir mest glass & yoghurt, och nudlar xd haha och konstigt nog är jag hungrig hela tiden. och endå gör det så ont att äta,  -.-
Ha en bra dag! Skriver nog inte mer idag, får se hur det är i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0