Today

Har precis varit med mamma på Willys och handlat mat, ikväll blir det tacos, Gott!
Har inte gjort något alls idag, kollat på tv typ. är jätte trött och har huvudvärk, inte kul. Vid halv åtta blir det fotboll.

Imorgon blir det jobb, trodde jag skulle vara ledig. Men har inga planer så då känns det bara bra att jobba ;) Börjar vid tre och slutar åtta. I helgen blir det jobb på lördag morgon och sen på söndag kväll.
Min storesyster och hennes pojkvän ska troligtvis komma imorgon, ska bli kul! Allt för länge sen jag träffade henne nu.
Men nu ska jag äta, PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

SV: Hihi köp! Fast jag är inte riktigt nöjd med luvan, den är lite liten.. Men ska prova några ggr till för att se ifall jag ska behålla den hah :D

2010-11-04 @ 21:14:40
URL: http://emloves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0