Torsdag

Vaknade flera gånger i natt. aj, aj. Gick aldrig på idrotten, tog en ipren men det hjälpte knappt. Gahh jag blir galen. Jag vill bara dra ut den, slippa det här. Trodde det hade börjat bli bättre, men nu känns det inte bra alls.
Kanske inte så smart att träna igår. Hmm. Ska iaf jobba vid tre, yeay.  Har pluggat idag, det behövdes kan jag säga. Men skönt att börja iaf! Kollade på förortsungar också, som jag förövrigt började gråta till. haha bölig jag är ibland xd.

Nwj nu har jag klagat klart. Hoppas ni haft en bra dag iaf! Puss


Kommentarer
Postat av: Bitterfitta

Hej! Koftan finns kvar och ja, frakten inräknad. :)

2010-11-25 @ 22:12:05
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0