Fredag

Hej!
Dålig uppdatering, jag vet, tyvärr! I tisdags var jag hemma från skolan, hade hemskt ont i magen.
och natten mellan tisdag och onsdag fick jag en allergisk reaktion, troligtvis pga av pistachnötter . Vaknade upp med igensvullna ögon & öron, och med nässelutslag. Så blev att jag var hemma i onsdags med. Ursh inte kul alls, och nu får jag inte äta nötter på 6 månader. kommer jag aldrig klara -.-
Men idag (och igår) var jag i af i skolan, Började tio över tolv så var i stan innan för att leta efter ett par skor jag velat ha. Men hittade de bara i storlek 40 och var inte lika fina i verkligheten som i tidningen, tyvärr!
Slutade halv fyra istället för halv fem, skönt. Hade prov och man fick sluta när man var klar.
Har börjat rensa i mitt rum, ska börja renovera det snart. Kul att det äntligen blir av, men mycket jobb och det tar på krafterna. Blir trött jag bara tänker på det. xb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0