LÖRDAG

Godmorgon!
Vaknade runt tjugo i nio, så har ätit frukost sedan dess & nu sitter jag i soffan och väntar på att min syster ska bli klar i duschen, :) Somnade runt tio igår, var hur trött som helst. Har jag iför sig varit ett bra tag nu, men börjar bli bättre, har inte somnat innan 9 på flera dagar nu ;)

Idag ska jag åka med familjen, kolla efter vinter jacka & skor, det behövs. fy vad det är kallt nu! Hann inte ens bli höst, utan blev vinter direkt. uww. Men i af, tror jag ska möta upp en tjej som ska köpa en väska av mig idag också, annars blir det imorgon. Skönt att bli av med lite saker :) Förhoppningsvis har jag sålt en kappa också, inte illa!

Ska se om vi åker förbi Kista idag också, så att jag kan lämna tillbaks väskan. Ska kolla på en väska jag sett på H&M som liknar den, fast svart. :) Ska leta efter en ansiktes kräm också, med färg, jag kan inte använda smink i ansiktet, får utslag direkt, gaah. Vet att lancome ska ha en bra, och jag fick någon rabatt grej från kicks igår, så det passar bra!
Nu blev det mycket text, haha, men det är iaf mina planer så här långt, hoppas ni får en bra dag, nu ska jag dusha :)

Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: tråkigt:/ krya på dig då!:)

2010-10-16 @ 20:57:07
URL: http://lienesblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0