Måndag

Startade morgonen med te & Pretty woman, Hur härligt?! Sen blev det frukost i soffan :) Har lite kvar av filmen, men tog en liten 'paus'. Börjar inte förens tre, har Engelska. Efter det är det raka vägen till jobbet och efter det fotbollsträning, hinner inte ens hem i mellan, men ganska skönt endå! Måste packa både jobb och fotbolls-kläder, bra att jag skriver det här, då kanske jag inte glömmer.. (a)

Tänkte göra omeletten jag gjorde till lunch för några dagar sen till middag idag, lätt att göra & perfekt att äta på jobbet, (:
Fick lust att dra ut och springa, var såå länge sen nu, och nu känner jag mig äntligen frisk nog, hoppas bara jag orkar.. men ska försöka komma iväg på en liten runda iaf. Vi får se! Skriver nog senare, efter fotbollen. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma

Viiisst? Värsta puppyeyesen! :D Btw, fika i veckan? Orkar inte hämta mobilen så jag frågar här haha!

2010-10-18 @ 13:46:05
URL: http://emloves.blogg.se/
Postat av: ebba delin

Nej jag möter inte upp! Och du får maila mig!

Mvh Ebba

2010-10-18 @ 22:24:56
URL: http://femtonveckor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0