SATURDAY

Hej! Dålig uppdatering? Oh jag vet! Fy på mig, men förhoppningsvis blir det bättre :)
Kom hem från jobbet för ungefär 10 minuter sen, älskade mamma kom och hämtade mig, så det gick fort.
Jobbet gick bra och tiden gick förvånats bart fort!

Igår var jag i skolan, på religionen var vi och hälsade på i en Baptist kyrka, väldigt intressant faktiskt. och hundra gånger roligare än vanlig lektion! Hade ingen svenska så var hemma kvart över tre istället för fem. Segade med film och glass, som jag sen ångrade djupt. Åt upp hela paketet, så hade ont i magen nästan hela kvällen.. Började jobbet vid fem och slutade åtta. Gick hem och åt middag och kollade på Hard Candy, hann inte se klart hela, blev jätte trött. men endå kunde jag inte sova, jävla glass.
Imorgon börjar jag halv nio och slutar halv tre, då drar jag direkt på Cirkel fys med Katja och efteråt tänkte jag köra indoor walking igen, :)
Men nu ska jag äta upp min middag, skriver senare eller imorgon, Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0