söndag

Hej! Dålig uppdatering, men det börjar nästan bli en vana ;)

Går dagen var jätte lyckad! Jag och Katja hade köpt en guldfisk vid namn Romeo till Julia, Hahah! Hennes reaktion var så himla grym! Hahah, så söt! Fick underbart god mat och sen fika på de. Sen vid elva ungefär drog vi in till stan! Var på ett ställe som hette 'Festen' Hahah inget jag hade hört om, men det var helt okej där. Grymt mycket folk dock & galet varmt, men skitsamma, kul var det iaf ;)

Att komma hem var dock mindre kul, nattbussen mot Råby var sen så tog Granhammar från Centralen, tänkte att jag skulle byta i Kungsängen. haha sagt och gjort. Buss jäveln kom aldrig (galet försenad), stog och väntade på den i ca 80 minuter. Fy fan! Kanske borde berätta att jag hade nylon strumpbyxor & klänning o en tunn jacka över det. Haha var i af överlycklig för att jag hade tagit med mig en halsduk, ;) Trodde nästan att jag skulle frysa ihjäl xd

Men kom hem till slut vid halv sex iaf. Klädde på mig tjocktröja & mysbyxorna och bäddade ner mig ordentligt med både täcken, filtar & överkast. och så kom snällaste mamma upp med en varm vetekudde (a)

Vaknade tidigt, som vanligt, men somnade om ett tag iaf :) Var uppe vid kvart i tio iaf, då gav jag upp! Känner mig ganska så sliten idag -.- Försökt lindra det med Ikea, hyrfilm & pannkakor. hahah, gud vad rolig jag är ibland. eller inte, men nu har jag skriver massor av onödig fakta så att det räcker för hela veckan! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0