Godnatt

Känns som jag har samma rubriker mest hela tiden? ;b
Jobbet gick iaf jätte bra, tiden gick ganska fort så, fick veta hur jag skulle jobba nästa vecka och veckan därpå. Nästa vecka blir det mycket, bara ledig fredag, men jag ville ha det så :)
Den här helgen är jag ledig, så då får jag väl försöka vila då (a)

Åt matlåda till middag, wooken från igår + lite kycklign, mums. lika gott idag!
Efter jobbet drog jag ut och sprang också, i 50 minuter, gick jätte bra!
Hunnit dusha och äta har jag också gjort.

Imorgon börjar jag tolv, så blir gymmet med Jullan på morgonen, skönt. En vecka sen jag var där sist. Tiden går för fort ibland. :) Men nu ska jag borsta tänderna, sedan sängen.


Kommentarer
Postat av: emsi

hiih ja men det är ju jag ;)tack så mycket :D

2010-09-17 @ 16:24:29
URL: http://eeemilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0