Hemma

Jobbet gick bra, och nu är jag trött och har ont i hela kroppen. Så känns det iaf, tänkte lindra det med lite glass och film. ;) Det svåra är bara vilken film? Fick hem Prince of persia idag, pappa hade glömmt att avboka den och han är med i någon 'filmklubb' hört att den ska vara bra, men vet inte om jag ska börja se den eller se klar Proof ( som jag började se på idag, men aldrig kollade klart på..)

Förut älskade jag och se film, och visst det gör jag fortfarande, om det är bra filmer vill säga (a), men nu har jag så svårt att sitta still under en hel film, svårt att koncentrera mig och så blir jag utråkad fort, blir att jag stänger av efter en stund, om jag inte kollar med någon/äter på något/ har datorn i knät vill säga ;b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0