Tisdag

Försov mig imorse, vaknade vid kvart över nio, och kännde mig ganska hängig, så stannade hemma. Har städat mitt rum och bytit säng kläder, vilat och börjat kolla på en film.

Träningen igår var kul, men kunde tyvärr inte vara med hela. Har haft ont i ena ljumsken ett tag nu och igår blev det värre. fick sätta mig ner, det gick inte att spela. :/ Hoppas det är bättre till imorgon, för då har vi match. Men det gör ont hela tiden nu, känns bara bättre en stund när jag stretchat.

Ska strax se klart filmen och dricka mitt te som precis blev klart. Ska jobba vid fem, hoppas på att jag känner mig piggare då. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Linnea

är te gott? ja har aldrig smakat te :)

2010-09-21 @ 15:15:13
URL: http://linneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0