TODAY

Ska precis äta lite grann och sen fortsätta se 27 dresses, men just nu är det nyheter :)

Varit en riktigt härlig dag idag! Vaknade ganska tidigt men somnade om och gick upp vid nio, åt frukost och dushade, sen for jag iväg till Jakobsberg. Blev stor shopping på Myrorna, hittade en väska & örhängen på glitter också, och så en ring på gina :)

Kom hem till ett, då det blev lunch och sol! Satt nog ute i nästintill 2 timmar, och det syns. Härliga vår! Kom över några vänner till familjen, så blev lite fika och sen grillad lax och zhivapsis? till middag. Mums! Drog sen ut och sprang, trodde jag skulle spy, haha. inte bra att springa tätt inpå middagen, men klarade en timme iaf (a)
Nu har jag dushat och snart blir det fortsatt film :) hahah, blev ett långt inlägg, men varit en himla bra dag, så då måste jag ju skriva! Ha en underbar kväll, för det tänker jag ha, Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0