5 AUGUSTI

Hej!
 Efter ett väldigt lååångt uppehåll så är jag nu tillbacka, eller ja, får se hur länge det blir, men ska försökas iaf! :)

Dagen har iaf spenderas bra, vaknade vid fyra och sen blev det frukost med Ellen, Hampus och Lollo, härligt! Sen satt jag ute och njöt av resten av 'dagen' i solen. Sen följde jag med Emma till hennes jobb för att hämta hennes nyckel hon glömt & sen blev det en fika på det! Blev sedan en löprunda på 62 minuter följt av benböj och en dush.
Sedan vid kvart över tolv kom Emet, Nicke & Fredde över på fika, och de gick hem för ungefär så där en 10 minuter sen nu.

Härlig dag iaf, dock så ska Ellen den skitungen sova borta, vilket leder till att jag får sova ensam hemma.
 Suger hårt då vi haft inbrott och jag är mörkrädd. Så gillas inte att vara ensam i ett stort hus, nepp!

Inte är jag ett dugg trött eller, så funderar på en promenad eller film, dock ska jag jobba imorgon, så borde försöka komma in i rätt dygnsrytm, men det känns ganska överskattat att sova när man inte ens är trött.

Imorgon blir det troligtvis lite sol pressning, och förhoppningsvis mat handling ( ska försöka sätta Ellen på den uppgiften då jag jobbar 2-8) men får se, mat behövs iaf, ingenting hemma nästan, suger lite grann!



Snodde en liten bild av Emma ifrån fikan på Espresso house idag, mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0